Аутизм спектрінің бұзылуын диагностикалау (ASD) дәлдік пен сенімділікті қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдістер мен құралдарды қамтитын көп қырлы тапсырма болып табылады. Перспективалық әдістердің бірі-локомоторлық параметрлерді, атап айтқанда, нейрофизиологиялық және когнитивті процестер туралы объективті мәліметтер бере алатын оқушылардың қозғалысын талдау. Бұл нұсқаулық психиатрия, неврология, педиатрия мамандарына, жалпы тәжірибе дәрігерлеріне, клиникалық психологияға, сондай-ақ ASD нейрокогнитивті аспектілерін зерттейтін зерттеушілерге арналған.
Машиналық оқыту алгоритміне негізделген көз қозғалысының технологияларына сүйене отырып, аутизм спектрінің бұзылуының 80% ұқсастығы анықталды. Бұл қорытынды диагноз болып табылмайды және толық клиникалық және диагностикалық тексеруден кейін емдеуші дәрігер дұрыс түсіндіруі керек.